آغاز صدور کشاورز کارت جهت کشت های بهاره

 

33

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج با اشاره به آغاز طرح صدور کشاورز کارت گفت: در اجرای تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی برای افزایش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی، کشاورز کارت با هدف خرید نهاده های کشاورزی در اختیار ذینفعان قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج، علی علی پور تصریح کرد: با بالا رفتن قیمت نهاده های ضروری کشاورزی مانند کود، سم و بذر و افزایش هزینه های تولید، در سال گذشته بابت دو محصول استراتژیک گندم و کلزا، کشاورز کارت در قالب کارتهایی تا سقف 200میلیون ریال با سود 12درصد در سال و بازپرداخت آن حداکثر یکساله و متناسب با زمان برداشت محصول بود در اختیار بهره برداران قرار گرفت.

این مقام مسئول اظهار کرد: كشت هاي داراي اولويت جهت برخورداري از تسهيلات كشاورز كارت شامل: چغندر قند بهاره، پنبه، ذرت دانه اي و علوفه اي، كنجد، آفتابگردان، گلرنگ، سورگوم، يونجه و ساير گياهان روغني و علوفه اي می باشد.

وی افزود: هم اکنون نیز کشاورزانی که اقدام به کشت محصولات فوق نموده اند می توانند جهت دریافت کشاورز کارت درخواست خود را به نزدیکترین مرکز خدمات جهاد کشاورزی ارائه نمایند.

WhatsApp Image 2021 07 12 at 16.55.50

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24626

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *