برگزاری جلسه شورای فرهنگی در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی

 

مسئول واحد فرهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج گفت: جلسه ای با حضور کلیه اعضای شورای فرهنگی، مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی و ادارات تابعه در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج، حسن رسولی گفت: این جلسه با قرائت آیاتی از کلام اله مجید و با در دستور کار قرار گرفتن: اقامه نماز در مجموعه ها، برنامه ریزی ایام محرم و تشکیل کمیته پیگیری شعار سال آغاز شد.

در ابتدای جلسه، محمدی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان به ایراد بیانات و مطالب ارزنده ای در خصوص ایام محرم، اهمیت عزاداری حضرت اباعبداله، ضرورت حفظ حرمت این ماه و انجام اقدامات متناسب با این ماه پرداختند و همچنین ایشان بر اقامه نماز اول وقت و در صورت امکان و فراهم شدن شرایط و رفع محدودیت ها به جماعت به عنوان یکی از برترین شاخص های امر به معروف تاکید نمودند.

رسولی ضمن تشریح کامل موضوع شعار سال 1400 مقام معظم رهبری مدظله العالی ادامه داد: شعار سال به عنوان نقشه راه برای انجام خدمت رسانی صادقانه در طول سال توسط همکاران مجموعه جهاد کشاورزی و ادارات تابعه بر برنامه ریزی منسجم تر کلیه واحدها در تحقق آن در فرصت باقیمانده تا پایان سال تاکید نمودند.

علی پور سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نیز ضمن عرض خیرمقدم به اعضای شورا و ایراد مطالبی در خصوص شعار سال یادآور شدند از همه ظرفیت ها و توانمندی مجموعه ها در سال جاری جهت تحقق شعار سال با وجود محدودیت های موجود بهره گیری خواهد شد.

در پایان ضمن تبادل نظر اعضا مواردی نیز جهت عملیاتی شدن موضوعات مورد بحث به تصویب رسید.

WhatsApp Image 2021 08 09 at 17.58.29

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24629

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *