بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی کشور در شیراز برگزار می‌شود

وی افزود: در این نمایشگاه 175 شرکت ایرانی و خارجی حضور دارند که به جز حضور مستقیم شرکت DLG از کشور آلمان، نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشورهای آسیایی و اروپایی هستند.

وی تصریح کرد:  ۲۰ هزار مترمربع فضا به این نمایشگاه اختصاص داده شده که شامل ۱۷ هزار متر مربع فضای مسقف و 3هزار متر مربع فضای باز نمایشگاهی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید کرد:کارشناسان این سازمان در روزهای برپایی نمایشگاه حضور فعال داشته و در دو غرفه در سالن های ملاصدرا و حافظ به بازدیدگان کنندگان مشاوره علمی، فنی و تخصصی ارائه می‌دهند.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین‌آلات، نهاده‌ها و آبیاری بعدازظهر روز سه شنبه 27 فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس آغاز به کار می‌کند و تا روز جمعه 30 فروردین ماه همه روزه از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدید کنندگان است.

قاسمی در ادامه افزود: از دیگر نکات قابل توجه در برگزاری این نمایشگاه، برگزاری 4 کارگاه آموزشی به شرح اهمیت خاک و منابع آبی در شرایط کنونی،  عوامل تعیین کننده شرکت

در بازار غیررسمی آب و تمایل به پرداخت آب های زیرزمینی، مقایسه روش های ارزیابی آبیاری و تحلیل خاک و عملکرد آن در تنش های محیطی می باشد که توسط اساتید و مدرسین آلمانی برای محققین، کارشناسان، بهره برداران پیشرو و سایر علاقه مندان به رشته های مربوطه با همکاری اطاق بازرگانی شیراز و مجری برگزاری همایش تشکیل می گردد

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=2477

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *