آشنایی کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی داراب با مخدرهای دیجیتالی ( شنیداری)

IMG 5311

آشنایی کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی داراب با مخدرهای دیجیتالی ( شنیداری)

کارشناسان و کارکنان جهاد کشاورزی داراب با مخدرهای دیجیتالی ( شنیداری) و خطرات استفاده از اینترنت بدون اطلاعات کافی آشنا شدند.

طی جلسه ای که به همین منظور با حضور مهندس علیرضا شیخ مسئول  IT حراست سازمان جهاد کشاورزی در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی برگزار گردید کارشناسان و کارکنان با مخدرهای دیجیتالی و خطرات استفاده از اینترنت آشنایی پیدا کردند.

این کارشناس با ذکر مقدمه و تاریخچه ای در این خصوص مخدرهای دیجیتالی را محرک ها و مخدرهایی معرفی کردند که در انواع  و آثار مختلف به صورت دیجیتال تولید شده و در دنیای مجازی دست به دست می شوند.این مخدرها همان تاثیر مخدرهای سنتی و گاها قویتر دارند.

عرضه کنندگان این فایل ها تبلیغ بی ضرر بودن آن ها را می کنند. این امواج صوتی در شکل تبلیغات بنام امواج ریلاکسیشن ، مدیتیشن، امواج تقویت حافظه،امواج افزایش توان یادگیری و … معرفی می شوند.

گوش کردن طولانی مدت به این فایل های صوتی اعتیاد به همراه می آورد چون فرکانس های ارسالی آن ها به مغز موجب ترشح آنزیم و هورمون هایی می شود که موجب اعتیا و سرخوشی و توهم و تشنج می گردد.شنیدن نویز غیر عادی و بوق ممتد راه تشخیص این فایل های صوتی است.این کارشناسان IT  راه مقابله با این مخدرها را آگاهی بخشی و بالا بردن سطح آگاهی افراد به صورت گفتگو و برگزاری سمینار ها در دانشگاه ها ومدارس و… دانستند.

IMG 5309

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24781

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *