بهره برداری از واحد بسته بندی شرکت رز مهر داراب

IMG 7251

در ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلام صورت گرفت

بهره برداری از واحد بسته بندی شرکت رز مهر داراب

در هشتمین روز از دهه مبارکه فجر و با حضور امام جمعه محترم بخش جنت ، فرماندار ، مدیر جهاد کشاورزی و روسای ادارات بهره برداری از واحد بسته بندی شرکت رز مهر داراب آغاز گردید.

فرماندار داراب در این مراسم با تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از تلاشهای خستگی ناپذیر تمامی دست اندر کاران در راه اندازی این طرح خصوصا آقای عبدی و مدیریت جهاد کشاورزی قدردانی کردند . وی اظهار داشتند با ایجاد اشتغال مولد در جامعه علاوه بر ایجاد درآمد از ایجاد شغل های کاذب جلوگیری و مانع جرم و بزهکاری در جامعه می گردد.

IMG 7279

شرکت رزمهر شیراز در شهرک صنعتی داراب واقع شده و مدیریت آن بر عهده آقای رمضان عبدی می باشد. این شرکت با حمایت مالی بانک کشاورزی و نظارت مدیریت صنایع کشاورزی استان و واحد صنایع تبدیلی مدیریت جهاد کشاورزی در زمینه سورتینگ و بسته بندی انجیر ، حبوبات ، غلات ، آجیل ، قند و شکر فعالیت دارد. مدیر جهاد کشاورزی ظرفیت سالانه شرکت را یک هزار تن و سرمایه گذاری طرح را یک میلیاردو ششصد و پنجاه میلیون تومان که هفتصد میلیون تومان آن تسهیلات می باشد عنوان نمودند. سیدی ادامه دادند با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال ده نفر بصورت دائم و پانزده نفر بصورت فصلی فراهم گردیده است.

IMG 7283

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24816

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *