برگزاری مجمع عمومی کارکنان جهاد کشاورزی داراب

IMG 7492

با حضور معاون و کارشناسان مدیریت امور اداری سازمان جهاد کشاورزی فارس انجام پذیرفت

برگزاری مجمع عمومی کارکنان جهاد کشاورزی داراب

مجمع عمومی کارکنان جهاد کشاورزی داراب با حضور سلامت و کارشناسان مدیریت امور اداری سازمان جهاد کشاورزی فارس برگزار گردید.

در این مجمع عمومی مدیر جهاد کشاورزی ضمن خوش آمد گویی به همکاران سازمان ، همگان را به شرکت فعال در انتخابات فرا خواندند. سیدی به مقام آفرینی همکاران در مسابقات ورزشی استانی اشاره و با تبریک کسب مقام دوم استانی در رشته فوتسال و مقام سوم استانی در رشته پینگ پنگ ، موفقیتهای کسب شده را مرهون زحمات و تلاشهای آنان و حاصل ایجاد روحیه همدلی در مدیریت دانستند. نماینده ولی فقیه در مدیریت نیز با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشتند باید شیوه زندگی آن بزرگوار الگو و سر مشق زندگی خانوادگی و اجتماعی ما قرار گیرد.

در این جلسه سلامت  معاونت امور اداری استان ، عبادتی مسئول امور رفاهی و معاون مسئول امور بازنشستگان به سئوالات همکاران پاسخ دادند . سلامت با اشاره به اینکه قانون برقراری 35 در صد فوق العاده ویژه از اول اسفند ماه قابلیت اجرایی دارد اظهار داشتند پرداخت آن به محض تامین اعتبار امکان پذیر خواهد بود. این قانون شامل دارندگان شغل کارشناسی و بالاتر ( مسئولین ادارات ، مسئولین مراکز خدمات و معاونین  ) به میزان 34 در صد و کارشناسان مسئول به میزان 29 در صد خواهد بود .در پایان به سوالات همکاران در خصوص کارت باشگاه ، کارت شناسایی ، کارت استخر ، وضعیت نیروهای قرارداد مشخص ، قانون پرداخت نخبگان ، قانون باز نشستگی پیش از موعد و . . . پاسخ داده شد.

در این مراسم از مقام آوران مسابقات ورزشی و دست اندر کاران با اهدای لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.IMG 7489IMG 7494IMG 7498IMG 7497IMG 7498

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24819

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *