درسالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی ( ره ) در داراب صورت گرفت

IMG 0610

درسالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی ( ره ) در داراب صورت گرفت

 قرائت فاتحه و غبارروبی قبور مطهر شهدای جهاد کشاورزی داراب

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی مدیر و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی داراب ضمن حضور در گلزار شهدای شهرستان با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در این مراسم پس از قرائت فاتحه و غبارروبی قبور مطهر شهدا ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی طی سخنان کوتاهی با اشاره به سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام (ره) به خدمات ارزشمندی که جهاد سازندگی در زمینه های عمرانی  بهداشتی و … اشاره کردند و اظهار داشتند خدمات این عزیزان به قشر زحمت کش روستائیان قابل انکار نیست .

حجه الاسلام مطهری افزودند امروز جهاد کشاورزی وظیفه تامین غذایی جامعه را برعهده دارد و امید است حاصل این زحمات به خودکفایی کشور در محصولات اساسی منجر گردد . وی با اشاره به قرارداشتن در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل خاطر نشان کردند در راستای تامین سلامتی مردم باید تدابیری اندیشیده شود تا محصولات تولیدی سالم و ارگانیک باشند . ایشان در پایان اظهار امیدواری نمودندبا  الگو قرار دادن راه و مکتب شهدا  و عمل به وصیت نامه های آنان ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

رهبر مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران داراب نیز طی سخنان کوتاهی با گرامیداشت یادو خاطره شهدا اظهار داشتند امروز نیاز جامعه ما ایجاد اشتغال و کار جهت جوانان است که این مهم توسط شما جهاد گران میسر است.

IMG 0568

IMG 0576

IMG 0604

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24857

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *