هدف سازمان در سال 1395کمک به تامین معیشت همکاران وتجهیز مراکز خدمات جهاد کشاورزی است.

IMG 1195

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی فارس در داراب مطرح کردند

هدف سازمان در سال 1395کمک به تامین معیشت همکاران وتجهیز مراکز خدمات جهاد کشاورزی است.

مجمع عمومی کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی داراب با حضور معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار گردید.

معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این جلسه با تسلیت ایام عزا داری سرور و سالار شهیدان ،  با اشاره به اینکه حق مشاغل کارشناسی (بند 10ماده68قانون) جهت کارشناسان وپرسنلی که دارای پست کارشنا سی می باشند اظهار داشتند برای نیروهایی که  این افزایش حقوق شامل آنان  نشده سعی کرده ایم بااضافه کارو ماموریت این فاصله را پرنمائیم.

دکتر محمودیان فرد با بیان اینکه وصول اعتبارات درنیمه دوم سال اتفاق می افتد اظهارامیدواری کردند بتوانیم حق مسکن وکمکهای بیشتری جهت پرسنل در نیمه دوم سال تامین نماییم واظهار داشتند هدف سازمان درسال  1395کمک به تامین معیشت کارکنان وتجهیز مراکز خدمات می باشد. وی با اشاره به اینکه مشکل کمبود خودرو در سطح سازمان نیز وجود دارد عنوان نمودند طی طرحی  تصمیم داریم برای هر مرکزخدمات یک خودرو تامین نمائیم. ایشان در خصوص نیروهای قراردادی اظهار داشتند440نیروی قراردادی در سطح سازمان مشغول به کار می باشند که به دنبال تغییر وضعیت آنان با اخذ کد مربوطه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی هستیم وبه این نیروها توصیه نمودند درآزمون های ادواری که توسط سازمان سنجش برگزار می گردد شرکت نمایند .

IMG 1184

 

لازم به ذکر است درابتدای این جلسه ، مدیر جهاد کشاورزی داراب ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نیروهای شاغل در مدیریت و نسبت جنسیتی آنان از مسئولین امر در جهت برقراری بند 10ماده 68 قانون و نیز تجهیز مراکز خدمات تشکر نمودند . سیدی ازجمله مشکلات موجود در حوزه کاری  خود را کمبود وسیله نقلیه جهت مراکز خدمات کوهستان و فسارود عنوان و بر پیگیری جهت تغییر وضعیت نیروهای قراردادمشخص ، نیز برقراری بند10ماده 68 قانون برای پست های غیر کارشناسی تاکید کردند.

IMG 1190


IMG 1194

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *