کارگاه آموزشی با عنوان مهارت های زندگی شغلی و مهارت های کسب و کار بر اساس الگوی lNSIE با حضور زنان روستایی در روستای دوبان داراب بر گزار گردید .

photo 2018 02 01 11 04 16

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی شغلی و مهارت های کسب و کار ویژه زنان روستایی در داراب

کارگاه آموزشی با عنوان مهارت های زندگی شغلی و مهارت های کسب و کار بر اساس الگوی lNSIE با حضور زنان روستایی در روستای دوبان داراب بر گزار گردید .

این دوره آموزشی ویژه تسهیلگران زنان روستایی و اعضای صندوق های اعتبارات خرد بود که تدریس آن بر عهده خانم ها مهنار جوان و سمیه بشارتی قرار داشت . سمیه بشارتی در این دوره آینده را ازآن کسانی دانست که براي لحظه هاي زندگی خوذ طرح وبرنامه دارند . ازآن کسانی است که انتخاب می کنندکه کجاباشند،کجا بروند،چگونه بروندوکدام راه را انتخاب کنند ، ازآن کسانی است که تکلیف  خودشان رابازندگی خودشان تعیین می کنند . بشارتی اظهار داشت موفقیت ازآن کسانی است که به جاي ایستادن دربرابرامواج ،برآن سوارمی شوند وبه جاي ساختن سددربرابرامواج، قایقی برروي آن می سازند ومی دانندچرازندگی می کنند، کجاهستندوبه کجاخواهند رفت . مهناز جوان نیز با اشاره به اینکه هدفگذاري وبرنامه ریزي درکاروزندگی نقش مهمی دارد اضافه نمود آینده مکانی نیست که آنجا می رویم ، آینده جایی است که آنرامی سازیم ، راههایی که به آینده ختم می شوندیافتنی نیستند، بلکه ساختنی اند بگونه اي که ساختن اینراه هاآینده رابکلی دگرگون می کند . ایشان ویژگیهاي یک هدف خوب را اینگونه بیان کرد که هدف خوب باید کاملاًمشخص،تعریف شده،واضح،همراه باجزئیات،منطقی و باجرأت مکتوب وتوسطخودتان تعیین شود . ایشان با توصیه به زنان روستایی در خصوص تعیین اهداف مشخص از بهره برداران خواستند اهداف خود در زندگی را مکتوب و در جهت رسیدن به آنها در زندگی برنامه ریزی داشته باشند . 

IMG 5802

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24978

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *