برگزاری جلسه هماهنگی ادارات شهرستانی تابعه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب

IMG 9561

برگزاری جلسه هماهنگی ادارات شهرستانی تابعه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب

جلسه هماهنگی ادارات شهرستانی تابعه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب با حضور مدیر و روسای ادارات وابسته در محل مدیریت جهاد کشاورزی داراب برگزار گردید .

عبداله سیدی مدیر جهاد کشاورزی داراب در این جلسه ضمن تشکر از حضور روسای ادارات تابعه ، بر ضرورت هماهنگی و همکاری فعالیت های ادارات خصوصا در انجام طرح های مشترک تاکید کرد . در این جلسه در خصوص حوزه فعالیت ادارات و طرح ها و برنامه های در دست اقدام و پروژه هایی که می توان با مشارکت ادارات وابسته به انجام رسانید بحث و تبادل نظر بعمل آمد و در پایان پس از جمع بندی مطالب توسط مدیر جهاد کشاورزی ، موارد زیر مورد تصویب اعضا قرار گرفت .

1- مقرر گردید جلسات هماهنگی ادارات وابسته بطور منظم و هر ماه به میزبانی یکی از ادارات وابسته برگزار گردد .

2- در جهت هم افزایی انجام طرح های مشترک مقرر گردید اداره امور عشایر قبل از انجام طرح های حوزه خود هماهنگی لازم با مدیریت جهاد کشاورزی بعمل آورد .

3- مقرر گردید با توجه به پیش رو بودن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی جلسه بعدی به میزبانی اداره منابع طبیعی داراب برگزار گردد .

4- مقرر گردید با توجه به موضوع مطالبی که در جلسات مطرح می گردد بنا به ضرورت از فرماندار ، نماینده مردم در مجلس و یا دیگر مسئولین جهت شرکت در جلسه دعوت بعمل آید .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25044

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *