افتتاح دو واحد سرخانه در ایام مبارک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان داراب

IMG 0116

افتتاح دو واحد سرخانه در ایام مبارک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان داراب

در چهارمین روز از ایام الله دهه فجر دو واحد سرخانه با حضور فرماندار ، امام جمعه ، صادقی مدیرصنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی فارس و مدیر جهاد کشاورزی در مناطق تنگ طه و قلعه بیابان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

در این مراسم حسن علیخواه مجری واحد سردخانه واقع در منطقه قلعه بیابان داراب طی سخنانی با تشکر از تمامی مسئولینی که در راستای اشتغال پایدار به کمک سرمایه گذاران و افراد جویای کار می آیند عنوان نمود که این طرح با سرمایه نزدیک به 9 میلیارد ریال و آورده شخصی 3 میلیارد و 500 میلیون ریال در مدت زمان کوتاهی اجرایی گردیده است. وی هم چنین یادآور شد که خدای بزرگ را شاکرم که توانسته ام مجموعه ای را راه اندازی کنم که دركنار آن زنان و مردان بسیاری معاش خویش را تامین می نمایند . علیخواه افزود کارگران عزتمندی دراین مجموعه بکار گمارده شده اند که یا زنان سرپرست خانوارند و یاتحت پوشش مراکز امدادی هستند .

عبداله سیدی مدیرجهاد کشاورزی داراب در این مراسم طی گزارشی خاطرنشان کرد تسهیلات دریافتی واحدهای اشتغال زا درقالب ارائه تسهیلات پایدار روستایی و فراگیراشتغال به افراد واجدشرایط و براساس اطلاع رسانی سال گذشته و از طریق ثبت نام سامانه کارا ارائه شده است بغیر از این سه طرح ، تنها از طریق جهاد کشاورزی شهرستان داراب بیش از ۶۰ طرح دیگر و با اعتبار ۵0۰   میلیارد ریال به تصویب کار گروه اشتغال شهرستان واستان گردیده است که تا به امروز 16نفر موفق به دریافت تسهیلات گردیده اند .

عبداله سیدی ضمن تجلیل از کارافرینان منطقه افزود به همت این عزیزان ما شاهد ایجاد اشتغال برای تعداد زیادی از افراد هستیم .ضمن اینکه می توانیم شاهد چشم انداز خوبی برای نگهداری و ذخیره محصولات باغی و کشاورزی وارائه ی به موقع این محصولات به بازار و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان وباغداران منطقه و شهرستان ناشی از ارزان فروشی محصولات هنگام اوج عرضه ویا بلایای طبیعی باشیم.

مدیرجهادکشاورزی داراب اظهار امیدواری نمود که باتشویق اینگونه کارافرینان شاهد توسعه درابعاد مختلف صنعت تولید وکشاورزی درداراب باشیم.

سیدی در پایان سخنان خود تصریح کرد طرح های اشتغال زا جهاد کشاورزی در مناطق مختلف شهرستان در حال اجراست که امروز خوشبختانه سه طرح با تلاش و توان ویژه سرمایه گذاران خیلی زود به بهره برداری رسیده است.

قابل ذکر است ظرفیت این دو واحد سردخانه برابر ۲۰۰ و ۳۰۰ تن متعلق به آقایان غلامرضا باقری و حسن علیخواه بوده که در مناطق تنگ طه و قلعه بیابان داراب واقع شده است که با بهره برداری از آن برای 10 نفر بصورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است .

5

7

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *