دیدار مدیر و پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی با امام جمعه شهرستان داراب

 IMG 1146

بمناسبت هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت

دیدار مدیر و پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی با امام جمعه شهرستان داراب

بمناسبت هفته جهاد کشاورزی مدیر و جمعی از پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی داراب با امام جمعه شهرستان دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی داراب در این دیدار صادقی امام جمعه داراب طی سخنان کوتاهی با تبریک عید سعید فطر ، بالاترین عبادت پس از انجام واجبات را طبق فرمایشات ائمه اطهار خدمت به مردم معرفی نمود . امام جمعه با اشاره به اینکه عملکرد جهاد کشاورزی قابل تقدیر است اظهار داشت : جهاد کشاورزی داراب همانند نگینی در بین ادارات شهرستان می درخشد . صادقی در بخشی از سخنان خود خطاب به مدیر و پرسنل جهاد کشاورزی بر توجه بیشتر مسئولین به صنایع تبدیلی وابسته به بخش کشاورزی تاکید کرد و اضافه نمود : در این خصوص حاضر به هر گونه همکاری با مجموعه جهاد کشاورزی می باشد . او اضافه نمود جهادگران خدمات بسیار زیادی در زمینه راه ، کشاورزی ، مسجد ، مدرسه در روستا ها انجام داده است که زحمات ارزنده آنها فراموش نشدنی است . امام جمعه داراب گفت : با تاسیس جهاد مردم در رفاه قرار گرفتند و همه اینها از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

در ابتدای این دیدار مدیر جهاد کشاورزی داراب با ارائه گزارشی از فعالیت های مجموعه تحت مدیریت خود اظهار داشت : در سال جاری با مساعدت و همراهی کلیه مسئولین توانستیم دهمین جشنواره گل و گلاب شهرستان با حضور مقامات کشوری و استانی در حد مطلوب برگزار نمائیم .

احمد رضا صالحی اهم فعالیت های مدیریت تحت امر خود را مبارزه شبانه روزی با ملخ صحرایی عنوان نمود . او تصریح کرد جهت پیشگیری و کنترل آفت خطرناک ملخ صحرایی تا کنون در سطح 150 هزار هکتار عملیات پایش ، یک هزار و 560 هکتار مبارزه هوایی و 4 هزار و 200 هکتار مبارزه زمینی صورت گرفته است .

.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25074

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *