بهره برداری از مزرعه پروار بندی پرورش شتر مرغ در داراب

 IMG 1651

بهره برداری از مزرعه پروار بندی پرورش شتر مرغ در داراب

در اولین روز از هفته دولت بهره برداری از مزرعه پروار بندی ۲۰۰ قطعه ای پرورش شتر مرغ در منطقه قلعه بیابان داراب آغاز گردید .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی داراب ، در اولین روز از هفته دولت بهره برداری از مزرعه پروار بندی ۲۰۰ قطعه ای پرورش شتر مرغ در منطقه قلعه بیابان داراب با حضور فرماندار ، مدیر جهاد کشاورزی و ممسئولین محلی آغاز گردید .

مدیر جهاد کشاورزی داراب در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : این سایت در زمینی به مساحت یک هکتار و با استفاده از تسهیلات بانکی به مبلغ 640 میلیون تومان و 515 میلیون تومان آورده شخصی راه‌اندازی شده است . احمد رضا صالحی میزان اشتغال زایی این مزرعه را 2 نفر به صورت مستقیم و 10 نفر به صورت غیرمستقیم عنوان نمود . وی ادامه داد : با راه‌اندازی این مزرعه پیش بینی می شود بطور میانگین سالیانه 6 هزار کیلوگرم گوشت قرمز به ارزش 480 میلیون تومان تولید و روانه بازار مصرف گردد . صالحی با اشاره به اینکه این مزرعه متعلق به اسماعیل کشاورز است افزود : پروانه تاسیس این واحد تولیدی پس از اخذ موافقت اصولی توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس با ارائه طرح توجیهی از طرف مجری طرح صادر گردیده است .

IMG 1654

IMG 1663

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25089

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *