برگزاری کارگاه آموزشی تعالی سازمانی در مدیریت جهاد کشاورزی داراب

IMG 2382

برگزاری کارگاه آموزشی تعالی سازمانی در مدیریت جهاد کشاورزی داراب

با هدف رشد و ارتقاء سازمان از طریق شناسایی نقاط قوت و تعریف فرصت های قابل بهبود، کارگاه آموزشی تعالی سازمانی با حضور تسهیلگر داراب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی داراب ، در این کارگاه آموزشی مدل‌های تعالي سازمانی ، تاريخچه شکل گيري ، تاثیرات ، كاربرد مدل ها ، مزایا و مدل های تعالي سازماني ، اهداف و سطوح جايزه ملي بهره وري و تعالي سازماني توسط علیرضا واحدی پور مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

تسهیلگر داراب بلوغ سازمان را به معنی ایجاد توازن بین منافع مالی، اقتصادی، اجتماعی و محیط زیست یک سازمان معرفی که به ذینفعان مستقیم و غیر مستقیم ارتباط دارد . او ضمن بیان مدل های تعالی سازمانی در خصوص بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM ) اظهار داشت : این مدل از سال 82 عملاً تحت عنوان “جایزه ملی بهره وری” به سازمان های ایرانی معرفی گردید. واحدی پور ادامه داد : با معرفی “مدل تعالی سازمانی” و “جایزه ملّی تعالی سازمانی” از سال 1382، بسیاری از مدیران سازمان‌های ایرانی توانسته اند با استقرار این مدل، به چارچوب مناسبی برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در سازمان خود دست یابند و نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود خود را بشناسند و در جهت تعریف برنامه‌های بهبود و اجرای آنها گام بردارند.

این کارگاه آموزشی با حضور مدیر جهاد کشاورزی ، مسئولین مراکز جهاد کشاورزی و ادارات و کارشناسان برگزار گردید .

IMG 2391

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *