تخصیص ۴ میلیارد و 840 میلیون تومان اعتبار برای صدور کشاورز کارت در داراب

کشاورز کارت1

 

تخصیص ۴ میلیارد و 840 میلیون تومان اعتبار برای صدور  کشاورز  کارت در داراب

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی داراب از تخصیص ۴ میلیارد و 840 میلیون تومان اعتبار ویژه خرید نهادهای مورد نیاز کشاورزان در قالب «کشاورز کارت» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی داراب، احمدرضا صالحی با اشاره به اینکه «کشاورز کارت» برای تامین نقدینگی برای فصل کاشت در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد افزود : ۴ میلیارد و 840 میلیون تومان اعتبار ویژه خرید نهادهای مورد نیاز کشاورزان در قالب «کشاورز کارت» به کشاورزان شهرستان تخصیص داده شده که به ازای هر هکتار زراعت دو میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و سقف در نظر گرفته شده برای پرداخت این تسهیلات ۲۰ میلیون تومان است.

صالحی؛ گفت: در این کارت منابعی برای خرید نهاده، در اختیار کشاورزانی که محصولات استراتژیک مانند دانه های روغنی،گندم و جو تولید می کنند، قرار می گیرد و اولویت با کشاورزانی است که در سال جاری کشت کرده باشند و در سامانه پهنه بندی نام آنها ثبت شده باشد. چون بانک عامل به سامانه پهنه بندی دسترسی داشته و نوع کشت و سطح آن را در سامانه بررسی و مطابقت خواهد داد.

وی؛ اولویت اول با کشاورزان کلزا کار و اولویت دوم با کشاورزان مجری طرح گندم بنیان و سایرگندم کاران و اولویت سوم با کشاورزان جوکار عنوان نمودو تصریح  کرد: کشاورزان خرده مالک زیر 5 هکتار در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دارند، کشاورزان عزیز واجد شرایط در صورت تمایل به دریافت این تسهیلات، می توانند برای نام نویسی به مراکز جهاد کشاورزی منطقه خود مراجعه نمایند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25194

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *