افتتاح گلخانه سبزی و صیفی در شهرستان داراب

۲۰۲۱۰۲۰۶ ۱۴۲۶۰۴

افتتاح گلخانه سبزی و صیفی در شهرستان داراب

گلخانه سبزی و صیفی به مساحت 5000 مترمربع در شهرستان داراب افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهادکشاورزی شهرستان داراب؛ همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر گلخانه سبزی و صیفی با اعتبار بالغ بر 24 میلیارد و 700میلیون ریال با حضور  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، در بخش فسارود روستای پشت پر به مساحت 5000 مترمربع به بهره برداری رسید که با بهره برداری آن زمینه اشتغال 5 نفر به صورت مستقیم و 10 نفر غیر مستقیم فراهم گردید.

اقای ظفر افشون در این مراسم گفتند: شهرستان داراب با تنوع آب و هوایی و نزدیکی به بازارهای حوزه خلیج فارس و بازار مرکز استان می تواند یکی از الگوهای توسعه این گونه از کشت ها در استان باشد.

افشون افزود: با مشارکت بخش خصوصی و بانک کشاورزی و تسهیلات در نظر گرفته شده ی دولت برای توسعه گلخانه؛ درشهرستان داراب خوشبختانه کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است.

این مقام مسئول افزود : سیاست دولت این است که با پرداخت تسهیلات بانکی و افزایش سطح کشت در محیط کنترل شده باعث کاهش مصرف آب, اشتغال پایدار، دستیابی به محصولات مختلف خارج از فصل، در بخش کشاورزی شود.

وی افزود: امیدواریم با پیگیریهایی نمایندگان مجلس خصوصا محمد جواد عسکری نماینده محترم مردم داراب و زرین دشت در کمیسیون کشاورزی مجلس که برای تسهیل پرداخت وام های بانکی به کشاورزان انجام داده اند منجر به افزایش کشت های گلخانه ای گردد.

در این مراسم همچنین، محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت، فرهاد شریفی سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی فارس، اصغر فرودی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، حجت الاسلام صادقی امام جمعه، لیلا خوشگفتار بخشدار فسارود، احمدرضا صالحی معاونت سازمان و مدیر جهادکشاورزی و جمعی از کارشناسان مدیریت شهرستان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

 

افتتاح گلخانه بهارلو3

افتتاح گلخانه بهارلوی 5

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25206

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *