برگزاری آیین تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی شهرستان داراب

 

۲۰۲۱۰۲۰۷ ۱۱۳۶۴۷

برگزاری آیین تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی شهرستان داراب

آیین تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب، آیین تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی شهرستان به صورت ویدیو کنفرانس در دو بخش استانی و ملی در  روز یک شنبه 19 بهمن ماه، در محل سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از عبداله والی زاده تولید کننده نمونه بذر گندم، غلامرضا قنبری تولید کننده نمونه گل محمدی دیم، وحید حاجتمند بهره بردار نمونه سیستم آبیاری موضعی سطحی به عنوان نمونه های استانی تقدیر شد.

فرماندار ویژه شهرستان در این مراسم ضمن تشکر از کشاورزان نمونه که در سطح استانی و ملی رتبه برتر را کسب کردند بیان نمود: شما قطعا اقدامات خوبی در راستای تغییر الگوی کشت انجام داده اید که می تواند برای سایر کشاورزان الگو باشد.

اصغر فرودی،  از احمدرضا صالحی و مجموعه پرسنل جهاد کشاورزی که با تلاش فراوان در جهت پیگیری و حل مشکلات کشاورزان و ارتقای بخش کشاورزی شهرستان قدم بر می دارند سپاسگزاری کردند.

در بخش ملی تجلیل از نمونه های کشور که در محل سالن مدیریت آموزش و پرورش عشایری استان فارس با حضورعنایت اله رحیمی استاندار، حسین پژمان رئیس سازمان جهاد کشاورزی  و سید محسن قائمی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس و سایر مسئولین استان برگزار شد،  از مهدی دادگر تولید کننده برتر محصولات گواهی شده و استاندارد باغی و گلخانه ای این شهرستان تقدیر گردید.

تجلیا از دادگر1

۲۰۲۱۰۲۰۷ ۱۱۳۷۴۵

۲۰۲۱۰۲۰۷ ۰۹۳۱۰۷

تجلیل از دادگر5

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25207

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *