مراسم تودیع و معارفه معاون سازمان ومدیر جهاد کشاورزی داراب برگزار شد

۲۰۲۱۱۱۲۱ ۱۰۵۷۰۹

مراسم تودیع و معارفه معاون سازمان ومدیر جهاد کشاورزی داراب برگزار شد

جلسه تودیع و معارفه معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی فارس و مسئول امور شهرستان های سازمان و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی داراب، امام جمعه شهرستان، خشکسالی و بحران آب را مهمترین مسئله شهرستان عنوان نمود و ابراز داشتند: توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، احیا و مرمت قنوات، توسعه گلخانه‌ها و پوشش‌دار نمودن باغ ها می تواند موجب افزایش بهره‌وری در مصرف آب شود.

حجت الاسلام خسروی در ادامه خواستار توزیع عادلانه نهاده های دامی در شهرستان شد و افزود: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان باید پیگیر نهاده های کشاورزی خصوصا نهاده های مورد نیاز دام سبک و سنگین دامداران باشد و بر توزیع این نهاده ها نظارت داشته باشد و با متخلفین این حوزه برخورد جدی داشته باشد تا این نهاده ها به صورت عادلانه بین عشایر و دامداران بخشهای مختلف شهرستان توزیع گردد.

وی در ادامه برای جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی خواستار توجه هرچه بیشتر این مدیریت به حفظ کاربری اراضی و نظارت بر اراضی واگذار شده به متقاضیان شد.

امام جمعه محترم شهرستان اظهار داشتند: با توانمندسازی کارکنان، میزان اعتماد به نفس آن‌ها افزایش می‌یابد و باعث ایجاد رضایت شغلی و سطح بالای بهره‌وری می‌شود.

در ادامه جلسه، محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی فارس با تشکر از اشراف امام جمعه محترم شهرستان به مسائل کشاورزی و اهمیت دادن به این مسائل، خواستار توجه مدیر جدید جهاد کشاورزی به موارد فوق الذکر شد.

در پایان مراسم که در مورخ: 30/8/1400 در سالن فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد،از زحمات احمدرضا صالحی در دوران تصدی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تقدیر و حبیب اله فتحی به عنوان سرپرست معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب منصوب گردید.

حبیب الله فتحی؛ کارشناس ارشد مهندسی کشاورزی گرایش گیاهان دارویی است پیش از این ریاست اداره امور عشایر شهرستان داراب، مرکز جهاد کشاورزی فسارود و مسئولیت امور هماهنگی مراکز جهاد کشاورزی شهرستان داراب را در سوابق کاری خود دارد.

۲۰۲۱۱۱۲۱ ۱۰۵۷۳۲

۲۰۲۱۱۱۲۱ ۱۰۵۷۴۵

۲۰۲۱۱۱۲۱ ۱۰۵۸۲۷

۲۰۲۱۱۱۲۱ ۱۰۵۸۳۷

 

۲۰۲۱۱۱۲۱ ۱۰۵۸۴۳

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25257

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *