شروع صدور دامدار کارت برای دامداران دارابی

مهندس فتحی

شروع صدور دامدار کارت برای دامداران دارابی

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب از آغاز صدور دامدار کارت در این شهرستان خبر داد و گفت: این کارت برای تامین سرمایه در گردش دامداران صادر می شود تا بتوانند از طریق آن نهاده‌های دامی مورد نظر خود را خریداری نمایند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب، حبیب اله فتحی ابراز کرد: این تسهیلات با سود ۱۱ درصد و بازپرداخت یک ساله به دامداران پرداخت می شود و در صورت تاخیر در پرداخت محاسبه سود تسهیلات با نرخ 18 درصد انجام می شود.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه بیش از 700 هزار رأس دام سبک و  15 هزار  رأس دام سنگین در شهرستان وجود دارد تصریح کرد: این کارت در مرحله اول برای دامداران فاقد پروانه و دامدارن دارای پروانه کوچک روستایی صادر می‌شود.

فتحی افزود: مبلغ تسهیلات برای هر رأس دام سبک ۳ میلیون ریال و برای هر دام سنگین ۷ میلیون ریال در سال در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: این کارت صرفاً برای دام های پلاک کوبی شده صادر می شود و به هر دامدار تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات  پرداخت می شود

این مقام مسئول افزود: دامداران واجد شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر به مراکز جهاد کشاورزی منطقه خود یا مدیریت جهاد کشاورزی داراب مراجعه نمایند.

دامدار کارت

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25269

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *