افتتاح 2 طرح گلخانه ای در داراب

گلخانه صدیق

افتتاح 2 طرح گلخانه ای در داراب

سرپرست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: به مناسبت دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی، یک طرح گلخانه سبزی و صیفی به مساحت 4000 متر مربع و یک گلخانه تولید نشاء سبزی و صیفی در سطح 2500 متر مربع در بخش جنت این شهرستان، امروز  بیست و سوم بهمن ماه به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب، حبیب اله فتحی تصریح کرد: ظرفیت تولید این طرح های گلخانه ای 80 تن محصول و 12 میلیون عدد نشاء سبزی و صیفی در سال است که با سرمایه گذاری شخصی 42 میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزود: محصول تولیدی این گلخانه ها خیار سبز و تولید نشاء انواع سبزی و صیفی جات می باشد و با بهره برداری از این گلخانه ها برای 9 نفر بصورت مستقیم و 18 نفر غیر مستقیم اشتغال زایی شده است.

فتحی خاطر نشان کرد: از مهم ترین مزیت های احداث گلخانه تولید چند بار محصول در سال، کاهش مصرف آب، امکان تولید محصول با توجه به شرایط و نیاز بازار، افزایش عملکرد در واحد سطح بین ۵ تا ۱۰ برابر بیشتر از فضای باز و افزایش کمی و کیفی محصول می باشد.

آئین افتتاح این گلخانه ها با حضور: محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، مجیدرضا پاکاری مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حجت الاسلام خسروی امام جمعه داراب، حجت الاسلام دسترنج امام جمعه جنت شهر، حبیب اله فتحی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی داراب و جمعی از مسئولین شهرستان داراب انجام شد.

گلخانه دادگر

 

بنر صدیق

 

بنر دادگر

دادگر

 

 

 

محمدصدیق

 

افتتاحیه

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25275

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *