آئین تودیع و معارفه مسئول مرکز جهاد کشاورزی فورگ برگزار شد

 

 

photo 2023 01 21 13 43 36photo 2023 01 21 13 43 45

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی داراب  ،جلسه تودیع و معارفه رئیس مرکز جهاد کشاورزی فورگ با حضور فتحی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی داراب،نوروزی معاونت مالی جهاد کشاورزی،رحیمی ریس اداره منابع طبیعی شهرستان،درستکار بخشدار فورگ،تعدادی از شوراهای اسلامی و جمعی از بهره برداران کشاورزی ، در محل مرکز جهاد کشاورزی فورگ برگزار شد.

بنا به همین گزارش در این آئین بهبود همتی به عنوان سرپرست جدید مرکز جهاد کشاورزی فورگ منصوب و معارفه شد و از زحمات اسماعیل صنعتی مسئول سابق این مرکز تقدیر شد.

فتحی مدیریت شهرستان در جمع بهره برداران به اهمیت بخش کشاورزی فورگ اشاره و در ادامه توضیحاتی در مورد مشکلات مطرح شده در این جلسه توسط بهره برداران و رفع این موارد پرداختند.

 

متن خداحافظی اسماعیل صنعتی مسئول سابق مرکز جهاد کشاورزی فورگ

بسم الله الرحمن الرحیم

(پروردگارا مرا در هر کار با صداقت وارد کن و با صداقت خارج ساز و از سوی خود حجتی یاری کننده برایم قرار ده «سوره اسراء ، آیه۸۰ »)

اهالی محترم بخش فورگ..

‏ سلام علیکم:‏

بعد از گذشت بیش از ۱۷ سال خدمتگزاری به مجموعه کشاورزی بخش فورگ و نزدیک به ۳ سال به عنوان مسئول مرکز جهاد کشاورزی فورگ که در کنار اهالی بخش بزرگ فورگ سرشار از خاطرات شیرین بوده است ،خدای متعال را شاکرم که در تمام این مدت، همه‌ی توان جوانی، دانش و تخصص ام را به خدمتگذاری برای قشر محروم کشاورزی فورگ در طبق اخلاص قرار داده و از هیچ تلاشی در راستای انجام وظایف و امور محوله و توجه جدی به خدمتگزاری به مجموعه کشاورزی این خطه دریغ ننموده ام و به آن مفتخرم.

بی شک ،تشکر و سپاس از تعامل و همکاری همه عزیزان از جمله مدیریت محترم شهرستان،همکاران بنده در مجموعه مدیریت و خصوصا در مرکز جهاد کشاورزی فورگ،بخشداری محترم و سایر روسای ادارات تابعه بخش،فرماندهی حوزه های مقاومت بسیج،شهرداری محترم شهر فدامی و دوبرجی،دهیاران و شوراهای اسلامی محترم ،مدیران عامل تعاونی روستایی و تولید و عاملین خصوصی توزیع کود و بذر،شبکه دامپزشکی،کارشناسان کلنیک گیاهپزشکی و طرح بسیج همگام با کشاورز، و همه کشاورزان،باغداران، دامداران و عزیزان دیگر که همواره خود را مدیون آنها میدانم کمترین احترام و صحه ای است که بر این صفحه می نگارم.

اکنون که با نظر لطف مدیریت محترم جهاد کشاورزی شهرستان ،قرعه برای خدمت در سنگری دیگر برای اینجانب فراهم گردیده است و کماکان خدمت گزار همه عزیزان خواهم بود ، فرصت را مغتنم شمرده و از لطف و همدلی کلیه همکاران، دوستان ، آشنایان و هم محلی های عزیز خودم خصوصا اهالی محترم روستای قلعه نو که همواره یاری گر اینجانب بوده اند سپاسگزاری می نمایم .

با اذعان به این حقیقت که، آنچه محقق شده، لطف پروردگار و آنچه مانده، بضاعت ناچیز بنده حقیر بوده است،کلیه عزیزان را ، به خدا می سپارم و صمیمانه درخواست دارم قصور و کاستی هایم را با دیده رحمت ، بر من بخشیده و حلال نمایند.

در سایه عنایات امام عصر (عج)، برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه ایزد منان را دارم .

برادر شما اسماعیل صنعتی

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25295

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *