اولویت های سرمایه گذاری صنایع کشاورزی در شهرستان رستم

 sanat 1

اولویت های سرمایه گذاری صنایع کشاورزی در شهرستان رستم

     به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم : جلسه تشریح اولویت های سرمایه گذاری صنایع کشاورزی با حضور صادقی مدیر صنایع جهاد کشاورزی استان فارس ، علی گودرزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم و جمعی از سرمایه گذاران در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم برگزار گردید .

صادقی گفت : با توجه به نقش پررنگ استان فارس و توانمندیهای شهرستان رستم در تولید محصولات کشاورزی ، ایجاد صنایع تبدیلی به منظور کاهش ضایعات ، ایجاد ارزش افزوده و عبور از کشاورزی سنتی به صنعتی و خشکسالیهای پی در پی ، اهمیت توسعه صنایع در شهرستان رستم به خوبی قابل شهود است .

وی افزود : در جهت سهولت کار ، فرهنگ سازی و برنامه ریزی توسعه صنعت کشاورزی در شهرستان با توجه به پتانسیل و ظرفیت موجود ، میزان و نوع محصولات تولیدی و بالاتر از این سرمایه گذاری در محصولاتی که در شهرستان تولید نمی شود نیز مورد نظر است.

همچنین گفت : ایجاد سردخانه های بالا و زیر صفر درجه ، فرآوری انگور ، تصفیه و بسته بندی کشمش ، درجه بندی و بسته بندی میوه جات ، تولید چیبس و پودر میوه جات، بسته بندی عسل ، فرآوری پیاز ، بسته بندی انواع سبزیجات تازه ، بسته بندی گیاهان دارویی و دمنوشهای گیاهی و …. از اولویت های سرمایه گذاری به شمار می روند .

صادقی افزود : زمینه صدور موافقت اصولی در شهرستان و استان تسهیل گردیده و تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی و سامانه کارا برای سرمایه گذاران فراهم شده است . 

sanat

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25558

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *