حضور ملک زاده رئیس نظام صنفی کشور در شهرستان رستم

senf 

حضور ملک زاده رئیس نظام صنفی کشور در شهرستان رستم

     به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم : جلسه نظام صنفی کشاورزی شهرستان رستم با حضور ملک زاده رئیس نظام صنفی کشاورزی کشور ، علی گودرزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم ، اعضاء نظام صنفی کشاورزی شهرستان رستم و اعضاء شورای شهر مصیری در محل سالن جلسات شهرداری مصیری برگزار گردید .

محمد شفیع ملک زاده رئیس نظام صنفی کشاورزی کشور گفت : نظام صنفی کشاورزی با یک تاخیر بیش از پنجاه ساله نسبت به نظام صنفی بخش های دیگر مانند اصناف و بازرگانی و صنعت تشکیل شده است و قبل از این در کشور هیچگونه هویت شغلی نداشته است .

وی گفت : باید با برنامه ریزی های خاص در بخش هویت بخشی ، سازماندهی و تنظیم و ساماندهی مشاغل بخش کشاورزی و با دفاع از حقوق و مطالبات بخش کشاورزی بتوانیم نظام صنفی کشاورزی را به جایگاه واقعی خود برسانیم .

ملک زاده در ادامه بیان کرد : ما امروز در کشور با بحران و کمبود آب روبرو هستیم که باید کشاورزان و دولت دست در دست هم از این بحران عبور کرده و نظام صنفی کشاورزی بتواند با ارائه راهکارهای فنی و اقتصادی مصرف بهینه در بخش کشاورزی با استفاده از آبیاری نوین و تحت فشار را در دستور کار قرار دهند .

محمود حسینی دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی شهرستان رستم گفت : نظام صنفی کشاورزی شهرستان رستم باتوجه به کمبود امکانات نسبت به جذب کشاورزان و هویت بخشی به بهره برداران و تعامل با دستگاههای اجرایی در خصوص حل مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی اقدامات خوبی انجام داده است . امیدواریم مسئولین نظام صنفی کشور در این راستا و حمایت از بخش کشاورزی نسبت به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت همکاری نمایند .

علی گودرزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت : مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم از ظرفیت های خوب نظام صنفی کشاورزی استقبال و تعامل مناسبی با نظام صنفی شهرستان داشته است ، ضمنا” انتظار می رود با توجه به وظایف تعریف شده نظام صنفی کشاورزی خلع های مدیریتی و فنی در نظام صنفی کشور برطرف شود .

در ادامه اعضاء نظام صنفی کشاورزی و حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را بیان نمودند

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25561

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *