برگزاری جشن عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان رستم

1 

برگزاری جشن عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان رستم

     به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مراسم جشن روستائی و عشایری با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری و جمعی از روستائیان و عشایر شهرستان در زمین ورزشی دهنو سادات برگزار شد.

ابتدا گودرزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت: دهه فجر آینه تمام نمای تجلی شکوه حماسه و سرفرازی ملتی بزرگ است که با پیروی از ولایت فقیه و به رهبری امام خمینی (ره) در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز کوشیدند. لذا به پاس قدردانی از زحمات و ارج گذاشتن به رشادت ها و ایثارگری عشایر و روستائیان، کمیته روستائی و عشایری با برپایی جشن باشکوه و درخور، یادآور روزهای ایثار و شهادت بوده و از طرفی تبیین کننده فرامین مقام عظمای ولایت در بین جوانان و آیندگان است.

حسینی فرماندار شهرستان رستم با تبریک دهه فجر گفت: خالق جشن های دهه فجر مردم هستند. امروز نیز با نشاط، بانی این جشن ها هستند. تجلی دلیری، عزت و بزرگی مردم در بیست و دوم بهمن ماه 57 به جهانیان نشان داده شد و عظمت این سرزمین کهن و بزرگ به رخ جهانیان کشیده شد. وی خاطر نشان کرد: امروز ملت ایران بیش از هر زمانی به آینده خود امیدوار است که با رهبری داعیانه مقام معظم رهبری، تدابیر رئیس جمهوری و حمایت و پشتیبانی مردم عزتمند این سیر شکوفائی و استقرار، امنیت کامل محقق خواهد شد.

شایان ذکر است اهدای جوایز به قاریان ممتاز قرآنی ، سخنرانی ، موسيقي محلي ، مسابقات ورزشي ، امور پزشكي ، آش دوغ ، پخت نان ، گروه سرود ، خدمات پزشکی رایگان ، اجرای نمایش از دیگر برنامه های این روز در این مراسم بوده است. 

2 

3

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25585

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *