افتتاح طرح آبیاری نوین در سطح ۳۵۰هکتار از باغات رستم

feshar 1 

افتتاح طرح آبیاری نوین در سطح ۳۵۰هکتار از باغات رستم

     مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس: باید فرهنگ آبیاری نوین را برای استفاده بهینه از آب مصرفی ترویج نمائیم .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، در ششمین روز هفته دولت، افتتاح طرح آبیاری نوین به طور هم زمان در ۳۵۰هکتار از باغات شهرستان رستم و اعتباری بالغ بر چهار و نیم میلیارد تومان با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس ، فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان شهرستانی رستم به نمایندگی در باغ یک هکتار و هفتصد هزار متری آقای خان احمدی برگزار شد.

در آغاز این مراسم، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با بیان این مطلب که روستاها می توانند به عنوان مولد نقش عظیمی در اشتغال زایی جامعه ایفا نمایند، گفت: همه ما وظیفه داریم که نهایت تلاش خود را برای پایداری معیشت مردم در مناطق روستایی بکار بندیم.

پاک فطرت شهرستان رستم را دارای پتانسیل خوب و ایده آل برای اجرای برنامه های تولیدی توصیف نمود و گفت: لازم است با ترغیب و تشویق سرمایه داران و همین طور کارفرمایان، راه رونق تولید و اشتغال زایی را برای عدم مهاجرت روستائیان به شهرها هموار سازیم.

فرماندار شهرستان رستم به اجرای طرح آبیاری های نوین در رستم اشاره کرد و افزود: ضروری است که برای مقابله با خشکسالی و استفاده بهینه از آب مصرفی موجود، کشت های مکانیزه را در سطح مزارع و باغات توسعه ببخشیم.

لازم به ذکر است، علی گودرزی “مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم” در آغاز این مراسم به تلاش این مدیریت و سازمان جهاد کشاورزی فارس برای توسعه طرح های آبیاری نوین و استفاده بهینه از آب و خاک در قالب طرح های گلخانه ای نکاتی را ذکر نمود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25623

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *