سبزینه بخش کشاورزی رستم در نگاه مسئولان کشوری و استانی به یادگار ماند

astagbal 

         

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، امیری “معاون پارلمانی رئیس جمهور”، رحیمی “استاندار”، تاجگردون “رئیس برنامه و بودجه فارس” گودرزی “نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی” و هیئت همراه به شهرستان رستم سفر کردند تا از طرح های در دست اجرا بازدید و در جریان کم و کیف امورات قرار گیرند.

این هیئت در هنگام ورود مورد استقبال گرم مردم، فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان شهرستان رستم قرار گرفتند که امام جمعه رستم مشکلات این شهرستان را حول محور بیمارستان نیمه تمام، بلاتکلیفی کارگران و حقوق معوقه کارخانه قند، معضل جاده، ترافیک سنگین و عدم روگذر و زیرگذر جاده در حال ساخت برای ترفیع مشکلات کشاورزان، عدم فعال بودن شهرک صنعتی و مشکل اشتغال زایی جوانان منطقه را بیان نمودند.

در ادامه این هیئت با حضور در گلزار شهدای شهر مصیری، قرائت فاتحه و تجدید میثاق با شهیدان، از بیمارستان در حال ساخت رستم و نحوه پیشرفت جاده دو بانده این شهرستان در دزدک دهنو بازدید بعمل آوردند.

لازم به ذکر است، هیئت اجرایی با عبور از کنار دیار بکر و سرسبز بخش کشاورزی فارس، شامه خود را از وجود شالیزارهای چمپا و شمیم دیار رستم خیز فارس عطرآگین نمودند. 

 

     modir 

dazak

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25627

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *