سومین نشست جلسه راهبردی کلزا و چغندر قند

n2 2 

     

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت: کشت کلزا را بنا به تأکیدات مقام معظم رهبری با جدیت هرچه تمام تر دنبال می نمائیم

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، سومین نشست راهبردی کشت کلزا و چغندر قند با حضور مسئولان واحدهای مختلف، کارشناسان و مسئول پهنه های بخش کشاورزی در سالن شهدای این مدیریت برگزار شد.

علی گودرزی با بیان این مطلب مهم که با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، کشت استراتژیک کلزا به طور جدی دنبال می شود، افزود: همه ما متولیان بخش کشاورزی وظیفه داریم در راه شکوفایی اقتصاد جامعه و رونق تولید با صلابت تر از هر زمان دیگری گام برداریم.

وی به مکانیزه کردن بخش کشاورزی که مورد اهتمام رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس است اشاره نمود و اظهار کرد: امروزه کشاورزی سنتی برای رسیدن به اهداف مورد نظر و مطابق با نیازهای جامعه جایگاهی ندارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم مبحث آموزش و برگزاری کلاس های ترویجی در سطح شهرستان را یادآور شد و تصریح کرد: وظیفه داریم برای آگاهی بخشی کشاورزان در راستای کاشت، داشت و برداشت محصولات زراعی، راه را برای علمی کردن بخش کشاورزی هموار سازیم.

گودرزی به ترغیب کشاورزان برای کشت محصولات خود با استفاده از کارنده ها و پیش بینی برای برداشت دسترنج شان از طریق کمبینات تأکید کرد و افزود: باید با ارتباط تنگاتنگ با کشاورزان، زمینه اعتماد را برای اهداف مورد نظر در وجود بهره برداران مهیا نمائیم.

در ادامه این نشست، مسئولین پهنه ها و واحدهای مختلف این مدیریت با ارائه گزارش کار و پیشنهادات خود، آخرین راهکارها را برای ترویج و کشت محصول استراتژیک کلزا بیان نمودند. 

n2 1

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25642

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *