نشست کارگروه آموزش، تحقیقات و فن آوری شورای راهبردی

kar2 2 

     

مسئول شورای راهبردی سپاه ناحیه مقاومت رستم: جهاد کشاورزی شهرستان نمونه عینی افسران جنگ نرم در فضای مجازی و حقیقی اند

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، نشست کارگروه آموزش، تحقیقات و فن آوری شورای راهبردی سپاه ناحیه رستم با حضور کارکنان این مدیریت، کارآفرینان، بسیجیان عضو و مسئول شورای راهبردی سپاه رستم در سالن شهدای جهاد کشاورزی برگزار شد.

در آغاز این نشست، مسئول کارگروه آموزش، تحقیقات و فن آوری شورای راهبردی به تبیین و اهداف کارگروه در زمینه بررسی مشکلات به روز جامعه پرداخت و گفت: ما باید تلاش کنیم با رعایت اخلاق مداری و کردار نیکوی خود به مردم برگردیم تا راه برون رفتی را برای عبور از مشکلات موجود با همکاری همین مردم بیابیم.

سجادی شکری به علمی کردن خدمات خود در راستای استفاده از بهینه از امکانات موجود اشاره کرد و افزود: وظیفه داریم در مقابل تحریم های دشمن نهایت همکاری و همفکری خود را در راستای پیاده سازی مدل تعالی که مورد نظر مقام معظم رهبری و بخش کشاورزی است بکار گیریم.

در ادامه، افتخاری “مسئول شورای راهبردی سپاه رستم” به تاریخچه تشکیل شورای راهبردی در سال ۱۳۹۵و ارتقاء آن از هشت کارگروه به کارگروه های هفت گانه با ۱۵هیئت اندیشه ورز اشاره کرد و گفت: هدف این کارگروه آسیب شناسی اجتماعی، فرهنگی و بررسی مشکلات مردم و جامعه است که در نهایت با تصویب صورتجلسه های مورد نظر در ترفیع معضلات جامعه همت گمارده می شود.

سپس، عبدالحمید سادات یکی از اعضای کارگروه به نمایندگی از دیگر اعضاء با تشکر از بانیان این جلسه، گفت: ما باید تلاش کنیم مبحث آموزش را در بین آحاد مختلف مردم برای آگاهی و اشتغال پایدار از کمترین امکانات موجود ترویج نمائیم.

وی از برنامه های آموزشی ترویجی جهاد کشاورزی رستم تقدیر و تشکر نمود و تصریح کرد: اگر بتوانیم این آموزش ها را به روستاها به عنوان امری فراگیر گسترش دهیم می تواند بیش از این مثمر ثمر واقع گردد.

لازم به ذکر است،در پایان این نشست با تصویب صورت جلسه ای در چندین بند با موضوعات، شناسایی شغل های ارزشمند، تولید ورمی کمپوست و دوره های آموزشی در روستاها تاکید گردید. 

kar2 1

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25651

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *