نشست فوق العاده شورای کشاورزی شهرستان رستم

N2 2 

     معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرستان رستم گفت: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با کشت های استراتژیک، ما متولیان امر خدمت وظیفه داریم با از استفاده از ظرفیت های موجود از دام استعمار دول سلطه طلب از دام استثمار رهایی یابیم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، نشست شورای کشاورزی با حضور مسئولان نهادهای دولتی، بانک کشاورزی، تشکل های مردم نهاد به ریاست معاون فرمانداری و دبیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در سالن شهدای این مدیریت برگزار گردید.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان رستم با بیان این مطلب که کارهای کارشناسی باید از طریق دبیران کارگروه های مختلف مد نظر باشد، افزود: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با کشت های استراتژیک ما متولیان امر خدمت وظیفه داریم با استفاده از ظرفیت های موجود و ابزارهای در دسترس از دام استعمار دول سلطه طلب رهایی یابیم.

امرالله باقری به فراهم نمودن زمینه های اجرایی در راستای کشت استراتژیک (کلزا) اشاره نمود و تصریح کرد: سال گذشته اشکالاتی در اجرای این طرح وجود داشته است که در سال زراعی جاری باید تمام تلاش خود را از طریق دستگاه های ذی مدخل بکار بندیم که معضلات کشاورزان کلزا کار مرتفع گردد.

وی سیاست های مناسب در تأمین بذور مطابق با اقلیم آب و هوایی منطقه را یادآور شد و تصریح کرد: لازم است با آگاهی بخشیدن به کشاورزان در رعایت زمان کاشت، تأمین نهاده های کشاورزی، کود، واگذاری تسهیلات و بیمه محصولات کشاورزی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.‌

باقری به بحث بیمه ای و چگونگی پرداخت از طریق جلسات مختلف با متولیان امر بیمه ای در سطح شهرستان و استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید در این راستا خسارات واقعی را به موقع ابلاغ نمائیم تا وقتی به سمت اجرا می رویم کمتر دچار چالش گردیم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25659

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *