فرماندار شهرستان رستم گفت: بهترین متخصصان، اندیشمندان و مسئولان از جوامع عشایری پا گرفته اند

roz 

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی رستم، مراسم بزرگداشت روز ملی روستا و عشایر با حضور پرشور مردم، مسئولان، فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی در محله دشتک این شهرستان برگزار شد.

طبق این گزارش، سید ابوطالب حسینی با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، افزود: باتوجه به اینکه در مسیر کاروان های حسینی قرار داریم شایسته است میزبان خوبی برای زائران عاشورایی باشیم.

وی نام روستا و عشایر را تداعی کننده شجاعت، صداقت، مهر و سخت کوشی یادآور شد و اظهار کرد: بهترین متخصصان، اندیشمندان، و مسئولان از جامعه روستا و عشایرخیز پا گرفته اند..

حسینی در کنارهم بودن، صمیمیت و آرامش را نمونه ای از خصیصه های ذاتی جوامع روستایی و عشایری برشمرد و تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی نظام جمهوری اسلامی با ظهور انقلاب به دست معمار کبیر انقلاب، خدمت مطلوب به روستاها و عشایر بوده که تا به امروز به نحو مطلوبی محقق شده است.

فرماندار رستم با تأکید بر این مطلب که نباید رفاهیات ما را از ادامه فعالیت و سخت کوشی باز دارد، ابراز کرد: باید تلاش کنیم با حمایت از کارآفرینان و مشاغل خانگی روح رونق تولید را به عنوان تأمین مایحتاج ضروری جامعه و اساس معیشت مردم در سطح روستاها و عشایر شکوفا نمائیم.

حسینی با تقدیر از سید عبدالحمید سادات و خانواده محترم شان به عنوان نمونه ای عینی و عملی کارآفرین خلاق در روستای دشتک که می تواند الگویی فرا روی جوانان جویای کار باشد، در پایان گفت: ما به عنوان متولیان امر خدمت وظیفه داریم مردم را در راستای سیاست های نظام و دولت به هر طریق ممکن حمایت نمائیم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25668

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *