هفتمین نشست کشت استراتژیک کلزا

72 2 

     مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت: واجب است در زمان کشت به عنوان یک وظیفه شبانه روز در کنار بهره برداران باشیم

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی رستم، هفتمین نشست کشت استراتژیک کلزا با حضور مسئولان پهنه ها و واحدهای مختلف این اداره به ریاست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم در سالن شهدای این مدیریت برگزار گردید.

در این نشست هفتگی، علی گودرزی با بیان این مطلب که کشت استراتژیک کلزا به عنوان یک هدف سازمانی و در راستای سیاست های نظام و دولت به طور جدی در دستور کار قرار دارد، افزود: شایسته است همه مسئولان با حضور فیزیکی و ورود به این نهضت فرآگیر، راه را برای کشت این محصول استراتژیک بیش از پیش هموار سازیم.

وی به نقش مسئولان پهنه ها و ارتباط تنگاتنگ با بهره برداران برای متقاعد کردن آنان که زمین های خود را به زیر کشت کلزا ببرند، اظهار کرد: وظیفه داریم با قول مساعد دادن به زارعان در ارتباط با مهیا کردن نهاده های کشاورزی مانند بذر و کود مورد نیاز و همینطور کمبینات برای برداشت به موقع، در این نهضت همگانی نقش بسزایی ایفا نمائیم.

گودرزی با تاکید بر گوشزد کردن رعایت عمق کاشت و کود همراه کشت به کشاورزان، تصریح کرد: در هفته سرنوشتی بنا به آغاز کشت محصولات بخصوص کلزا قرار داریم که باید شب و روز با کشاورزان تا پایان کاشت همراه باشیم تا بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده دست بیابیم.

72 1

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25689

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *