نشان استاندارد برای لوبیا سبز رستم

photo 2020 12 09 07 11 31 

     

مسئول ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت: اخذ نشان استاندارد لوبیای سبز با عملکرد 2 تن در هکتار، گامی مهم برای تولید محصولات سالم توسط جامعه زنان روستایی می باشد

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، سجاد شکری افزود: پروانه نشان حد مجاز آلاینده های محصولات کشاورزی برای محصول لوبیا سبز توسط بهره بردار تهمینه اردکانی صادر شده است.

وی با بیان این مطلب که این توفیق به مدد کارشناس ترویج جهاد کشاورزی رستم بدست آمد تا غذای سالم تری در سبد غذایی جامعه روستایی قرار گیرد، اظهار کرد: این محصول با عملکرد ۲تن در هکتار،  گامی مهم در تولید محصولات سالم توسط جامعه زنان روستایی می باشد.

کارشناس ترویج مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان با اشاره به این موضوع که صدور نشان استاندارد کاربرد نشان  حدمجاز آلاینده های محصولات کشاورزی را نشان می دهد، گفت: این پروانه در قالب پروانه استاندارد تشویقی است که با مشارکت و تلاش سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل استاندارد برای محصول لوبیا سبز در شهرستان رستم صادر شد.

وی صدور این نشان را در راستای کاهش استفاده از سموم و آلاینده های مورد مصرف در تولید محصولات کشاورزی و به میزان استاندارد را یادآور شد و افزود: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد حد مجاز به منظور افزایش کیفیت و سلامت محصولات تولیدی کشاورزی صورت گرفته است

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25869

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *