تعاون روستایی بازوی توانمند جهاد کشاورزی

tytyt 

     

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت: تعاون روستایی مکمل جهاد کشاورزی در تامین، تولید و امنیت غذایی جامعه است

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، سردار انصاری در حاشیه تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی این شهرستان با بیان این مطلب که تعاون روستایی به عنوان یک مجموعه ارزشمند و مردم نهاد قدمتی دیرینه در خدمات رسانی به مردم در عرصه های مختلف را در کارنامه خدمتی خود دارد، افزود: مردم به خصوص کشاورزان از این مجموعه خاطرات خوبی در تامین مایحتاج ضروری و نهاده های کشاورزی دارند.

rrrrr

وی اداره تعاون روستایی را به خاطر اینکه ارتباط سیستمی و رو در رو با جامعه هدف خود دارد، تصریح کرد: شهرستان رستم به دلیل اراضی وسیع کشاورزی و وسعت جغرافیایی متنوع برای تولید انواع محصولات کشاورزی می باشد که در همین ارتباط نقش تعاون روستایی پر رنگ تر می باشد.

انصاری تعاون روستایی را به عنوان بازوی توانمند و یاری رسان جهاد کشاورزی توصیف نمود و اظهار کرد: امیدواریم که بتوانیم با همدلی بیشتر نقش تاثیرگذاری در تولید محصولات کشاورزی در سالی که به نام سال تولید و مهار تورم نامگذاری شده است داشته باشیم.

لازم به ذکر است، در این نشست از زحمات حسین خسروی، رئیس سابق تعاون روستایی شهرستان رستم تقدیر و طی حکمی لهراسب فرزادیان به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب گردید.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26053

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *