برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته در شیراز

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بعد از ظهر روز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته به آن با حضور مسئولین ملی و استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز آغاز به کار می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس علیرضا واحدی پور یادآور شد: در این نمایشگاه بیش از 80 شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی جدیدترین دستاوردها، محصولات و خدمات خود در حوزه دام، طیور و صنایع وابسته به آن را ارائه خواهند کرد.

وی افزود: این نمایشگاه در سه سالن سرپوشیده سرو، بهار و نرگس به مساحت 7 هزار و 500 مترمربع برگزار می شود و شرکت‎های استان فارس با 38 غرفه بیشترین مشارکت را در این نمایشگاه دارند ضمن این که همکاران معاونت بهبود تولیدات دامی و طیور در حال هماهنگی حضور پرورش دهندگان دام های سبک، سنگین و ماکیان برای به معرض نمایش گذاشتن نژادهای جدید در فضای بیرونی سالن ها هستند و نیز شرکت کنندگان در حاشیه نمایشگاه، همایش هایی با موضوعات مرتبط با نهاده ها و تولید نژادهای دام و طیور جهت بازدیدکنندگان برگزار می کنند.

واحدی پور تاکید کرد: کارشناسان با تجربه و خبره سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه این سازمان در سالن نرگس حضور داشته و به بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می دهند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در خاتمه از شرکت نمایشگاهی نگاه سبز پارس که با برگزاری نمایشگاه‌ها در توسعه اقتصادی زیر بخش‌های کشاورزی نقش شایسته‌ای را ایفا می‏نماید، کمال تشکر را دارم.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته بعد از ظهر روز سه شنبه مورخ 10 اردیبهشت آغاز به کار می کند و تا روز جمعه مورخ 13 اردیبهشت ماه همه روز از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=2619

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *