تشكيل شوراي هماهنگي رؤساي مراكز جهاد کشاورزی و بررسي مسائل و مشكلات موجود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان گفت با توجه به نقش و اهميت مراكز جهادكشاورزي ، و به منظور هماهنگي اجرايي و اداري بين مراكز از يك سو و مديريت شهرستان از سوي ديگر، در زمينه اجراي مؤثر دستورالعمل ها ، آيين نامه ها و ضوابط اداري ، همچنين نظارت كارآمد بر طرح ها وپروژه هاي زيربخش هاي مختلف كشاورزي در شهرستان،  لزوم تشكيل شوراي فوق در شهرستان ايجاب مي نمود. براساس هماهنگي هاي قبلي، اولين جلسه ي شورا ، با حضور رؤساي مراكز جهاد كشاورزي تابعه مديريت شهرستان ، در 30 مرداد ماه 95 درمحل مديريت شهرستان برگزارشد.

 در اين جلسه محمد بوستاني، توضيحاتي در خصوص چرايي تشكيل شوراي هماهنگي رؤساي مراكز جهاد كشاورزي شهرستان ، با توجه به ورود نيروهاي كارشناسي جديد و لزوم توجه به اين نيروها و مديريت آنان بيان نمود.

 وی در ادامه، با تأكيد بر رعايت شايسته سالاري ، بر بهره گيري صحيح از نيروهاي كارشناسي جديد در حوزه هاي مختلف بخش كشاورزي ، رعايت نظم وانضباط اداري ، هماهنگي مراكز با مديريت ، اجراي سياست هاي دولت و وزارت متبوع و تبيين آن براي مردم از سوي مراكز، توضيحاتي ارائه نمود.

این مقام مسئول همچنین رعايت دقيق و كامل دستورالعمل هاي وزارتي و سازماني از سوي مراكز، ايجاد بسترهاي مناسب براي رشد و شكوفايي ايده ها و نوآوري هاي نوين در زمينه هاي تخصصي و مديريتي را خواستار شد.

بوستانی خاطر نشان كرد امسال ، سال مراكز و تجهيز مراكز جهادكشاورزي است و اميدواريم با تلاشها و پيگيري هاي انجام شده ، مراكز خدمات در جايگاه اصلي خود قرار گيرند و دراين خصوص برگزاري همايش يك روزه مراكز جهاد كشاورزي در اواخر شهريورماه سال جاري ، از سوي وزارت متبوع در حال پيگيري است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26315

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *