جایگاه کشاورزی شهرستان باید در سایه تلاشها و پیگیریهای دلسوزانه مسئولین ارتقاء یابد.

مراسم معارفه روسای جدید اداره امور اراضی و اداره امور اداری و همچنین مسئولین جدید واحد طرح و برنامه و واحد تنظیم بازار با حضور مدیر، معاونین و روسای ادارات و واحدها و مراکز مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان برگزار شد.

در این مراسم مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با اشاره به اینکه شهرستان سپیدان از لحاظ جایگاه کشاورزی و تولید محصولات استراتژیک در شمار شهرستانهای برتر استان قرار دارد گفت با وجود پتانسیلهای تولیدی و کشاورزی زیادی که در این شهرستان وجود دارد ، تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و رشد اقتصادی جز در سایه تلاشها و پیگیریهای دلسوزانه و بخردانه مسئولین و کارشناسان بخشهای تخصصی و ادارات پشتیبانی مانند اداره امور اراضی و امور اداری بدست نمی آید.

محمد بوستانی با اشاره به حضور یکساله خود در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان و شناختی که در این مدت از روحیات و توانمندیهای همکاران بدست آمده گفت هدف از این جابجاییها ارتقا منزلت، حقوق و جایگاه کشاورزی شهرستان می باشد.

وی با اشاره به نقش عوامل انسانی در پیشرفت ادارات گفت امور اداری باید در صدد توجه به نیازها و رفع مسائل و مشکلات کارکنان و ایجاد انگیزه و نشاط بیشتر برای اجرای بهتر امور باشد. بوستانی همچنین تاکید کرد به روز کردن و مکانیزه نمودن پرونده های پرسنلی، ساماندهی پستهای سازمانی، تسلط استفاده از قوانین اداری و استخدامی کشور، ارتباط موثر و مستمر با مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی و حسن اخلاق و تعامل با همکاران  از جمله انتظارات خاصی است که باید توسط امور اداری انجام شود.

در ادامه این مراسم بوستانی ضمن بیان این مطلب که عملکرد خوب امور اراضی در سالهای اخیر باعث کاهش تخریب زمین و کند شدن روند تغییر کاربریهای غیرمجاز شده است گفت صیانت از اراضی کشاورزی و ساماندهی و توسعه اراضی برای پشتیبانی از بخش کشاورزی وظیفه مهم حاکمیتی سازمان است که باید در راس اولویت‌های کاری ما باشد و  امیدواریم با برنامه ریزیها و اقدامات اساسی در جهت افزایش نظارتها، توسعه حفاظت اراضی و ساماندهی مالکیتها این روند با جدیت بیشتری ادامه یابد.

  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان همچنین در خصوص انتصاب مسئول جدید واحد تنظیم بازار گفت بازاریابی حلقه مابین تولید کنندگان و مصرف کنندگان بوده و تنظیم بازار نیز می تواند ناظر بر برنامه ریزی میزان تولید و سرانه مصرف و نهایتا تعیین قیمتها باشد بنابراین علاوه بر قیمت گیری محصولات کشاورزی، مباحث مربوط به خسارات بخش کشاورزی، همکاری با صندوق بیمه محصولات کشاورزی واطلاع رسانی در مورد موضوعات مربوط به بیمه محصولات کشاورزی نیز باید در دستور کار این اداره قرار گیرد.

شایان ذکر است در این جلسه آقای شهاب الدین صالحی به سمت رئیس اداره امور اراضی ، آقای سیدمجتبی رضوی نژاد به سمت مسئول واحد طرح و برنامه، خانم پروانه زارع خفری به سمت رئیس اداره امور اداری و خانم سمیه سروش به سمت مسئول تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی انتصاب شدند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26333

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *