ستاد هماهنگی برداشت در شهرستان سپیدان برگزار گردید

جلسه ستاد هماهنگی کلزا با توجه به نزدیک بودن زمان برداشت در شهرستان سپیدان با حضور مدیر محترم جهاد کشاورزی شهرستان ،رئیس وکارشناس  اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ،مدیر عامل تعاونی کمباین داران ،کارشناسان مربوطه وروئسای مراکز  مدیریت جهاد کشاورزی وکارشناسان تعاونی روستایی در سالن مدیریت این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ضمن خوشامد گویی به حاضرین در جلسه گفت با توجه به انتخابات پیش رو  و با در نظر گرفتن ارتباط مستقیم بخش کشاورزی با مردم، عملکرد مناسب این بخش می تواند در همکاری مردم در انتخابات تاثیر گذار باشد.

محمد بوستانی گفت امسال سال زراعی بسیار خوبی بود وبا توجه به تلاشهایی که امسال انجام شده ونظارت به موقع کارشناسان روز به روز موفقیت های بیشتری را خواهیم داشت.

بوستانی گفت روئسای مراکز باید واسطه های برداشت در روستاها را توجیه کرده و ضمن انعقاد قرارداد و اخذ تعهد از آنها احتمال خطا و مشکل در زمان برداشت را به حداقل برسا نند

در ادامه رئیس اداره فناوریهای مکانیزه سازمان جهادکشاورزی استان فارس با اشاره به وضعیت مناسب ناوگان برداشت و خط اعتباری مکانیزاسیون استان در سال جاری، آمادگی سازمان در خصوص هر نوع کمک به شهرستان را اعلام و بر لزوم بوجاری کلزای برداشت شده تاکید نمود.

سپس کارشناس اداره مکانیزاسیون  استان نیز با توجه به هماهنگی های صورت گرفته در خصوص تامین دستگاه های بوجاری کوچک توضیحاتی بیان نمود.

در پایان کارشناسان حاضر در جلسه ضمن بحث وتبادل نظر در خصوص مسائل ومشکلات برداشت در سالهای قبل ، راهکارهای خود را ارائه داده ومقرر گردید هماهنگی های لازم در این زمینه تا قبل از شروع برداشت انجام گیرد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26362

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *