افتتاح یک واحد گاوداری صنعتی همزمان با هفته دولت در بخش همایجان

همزمان با هفته دولت یک واحد گاوداری 50 رائسی  دربخش  همایجان با حضور فرماندار ومدیرجهاد کشاورزی سپیدان، بخشدار  همایجان ،جمعی از مسئولین شهرستانی ،کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی وادارت وابسته سپیدان  افتتاح گردید.

بوستانی مدیر جهاد کشاورزیسپیدان ضمن خوشامد گویی وتبریک هفته دولت به حاضرین در این مراسم گفت این واحد دامی در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با ۸۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.
بوستانی  افزود: با افتتاح این گاوداری، زمینه اشتغال ۱۵ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.
وی گفت: این گاوداری توان ۴۳۰ تن شیر و ۷ تن گوشت قرمز را در سال دارد.

وی بیان داشت  : اجرای این طرح در راستای  اقتصاد مقاومتی می باشد که مدیریت  جهاد کشاورزی مسپیدان تا زمان به بهره برداری رسیدن  تمام مراحل پیشرفت آن را کنترل کرده است .

وی اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم با همکاری و مشارکت همدیگر برای اتمام پروژه‌های منطقه گام برداریم و شاهد توسعه روزافزون و دستیابی به رشد و آبادانی باشیم چرا که این مسئله برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دست یابیم.

فرماندار سپیدان نیزدر این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان بویژه شهیدان رجایی وباهنر اظهار داشت: خوشبختانه در این هفته شاهد افتتاح پروژه ها در حوزه های مختلف بخش کشاورزی بوده ایم ومی بایست تلاش کنیم که روز به روز خدماتی بهتری در راستای اقتصاد مقاومتی  ارائه دهیم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26387

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *