دیدار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با بهره برداران بخش کشاورزی روستای خلار

 به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان هم زمان با پنجمین روز از دهه پر فروغ فجر مدیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولین وکارشناسان این مدیریت با مردم روستای خلار  بخش همایجان دیدار کردند

در این دیدار باصری مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان  ضمن تبریک دهه فجر وتسلیت به مناسبت دهه فاطمیه بیان داشت اینگونه مراسم و مناسبتها بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام و انقلاب می باشد.

باصری ضمن  تقدیر از  هوشمندی باغدار نمونه کشوری  در زمینه تولید انگور دیم  ، از وی  تقاضا کرد تا گزارشی از اقدامات انجام شده در  خصوص افزایش عملکرد  محصول خود  را ارایه نماید  وخاطر نشان کرد که انگور خلار  با مدیریت  صحیح کارشناسان کشاورزی  و باغداران  می تواند به عنوان محصول سالم روانه بازارهای داخلی وخارجی گردد.  

وی خاطر نشان کرد: این دیدارها در طول سال و در فواصل مناسبت های مختلف انجام خواهد شد و امیدواریم این اقدام حرکت مثبتی در راستای شناسایی  مشکلات  بهره برداران و برطرف کردن آنها باشد .

باصری   پس از  بررسی سوالات مطرح شده از سوی مردم  به ارائه راهکار در خصوص نحوه واگذاری اراضی شیبدار و بحث ملی ومستثنیات بودن اراضی خلار طبق  عکس هوایی سال 46  پرداخت و گفت  این امر از طریق مراجع قانونی قابل پیگیری ورسیدگی می باشد

این مقام مسئول افزود در روستای خلار درجهت تامین آب از طریق اداره امور آب شهرستان ، افراد راغب جهت تشکیل طرح شهرک های گلخانه ای می توانند به  مدیریت جهاد  کشاورزی سپیدان مراجعه کنند و اقدام به تاسیس این شهرک ، در روستای خود نمایند.

ضمن اینکه  باغداران با تشکیل تعاونی باغداران می توانند بخش زیادی از مشکلات خود را برطرف نمایند

درادامه این نشست باصری در خصوص نحوه و مزایای تشکیل صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی برای بهره برداران ، توضیحاتی ارائه نمود وگفت تاسیس و راه اندازی این صندوق ها یکی از فعالیت های زیربنایی کشاورزی برای رونق و افزایش سرمایه گذاری در این بخش است.

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26424

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *