برگزاری برنامه پایش سلامت کشاورزان در بخش بیضا سپیدان

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان با همکاری شبکه بهداشت و درمان سپیدان نسبت به معاینه بهره برداران بخش کشاورزی و اعطای شناسنامه سلامت اقدام شد. به همین منظور طرح پایش سلامت بهره برداران در محل درمانگاه هرابال بخش بیضا با حضور باصری مدیر جهاد کشاورزی و تنی چند از مسئولین شهرستان انجام گردید.  در این روز برای  بیش از 30 نفر بر اساس طب کار معاینات لازم همچون اندازه گیری قد، وزن، بینایی سنجی، تست قند خون، فشار خون، انجام شد. در این طرح ضمن معاینه بهره برداران توسط پزشک مواردی چون فشارخون، قد، وزن، بینایی و شنوایی افراد فعال در عرصه بخش کشاورزی بررسی می گردد.

باصری مدیر جهاد کشاورزی در این زمینه گفت : این افراد پس از انجام آزمایش خون با مراجعه به خانه بهداشت روستای خود ، پزشک مربوطه اقدامات لازم  را در زمینه سلامتی به آنها توصیه می کند  و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی با  اطلاع رسانی به بهره برداران ، آنها را به شرکت در این طرح ترغیب می نمایند .

همچنین در حاشیه این پایش نشست مشترکی بین مدیر و کارشناسان جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت  با حضور جناب آقای دکتر همتی مشاور رییس  دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار گردید و در پایان این نشست باصری گفت : تاکنون تعداد چهار پایش سلامت ویژه کشاورزان و بهره برداران شهرستانی در سال 97 صورت گرفته است .

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *