صلابت ایران اسلامی مدیون شهدا است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس در دیدار صمیمی با خانواده شهید محمدجواد بیضاوی گفت: اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی مدیون حماسه آفرینی شهیدان است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان، محمدمهدی قاسمی عصر روز پنجشنبه دوازدهم دی ماه با حضور در منزل فرزند شهید محمدجواد بیضاوی گفت: خانواده شهدا بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل و تکریم و سرکشی از آنان، رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان را برای مسئولان یادآوری می کند.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه است گفت: ما همواره محتاج دعای خیر شما عزیزان هستیم و امید داریم با پیروی از راه شهیدان عزیز در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی توفیق کسب کنیم.

قاسمی هچنین ابراز کرد: امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم.

در این دیدار سپس آقای عباداله بیضاوی فرزند شهید محمدجواد بیضاوی ضمن قرائت وصیت نامه آن شهید بزرگوار به بیان خاطراتی از ایشان پرداختند.

شهید محمد جواد بیضاوی در تاریخ بیست و ششم دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

در این دیدار، امیر اسلامی مدیر آب و خاک و فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی، حسین رستگار رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی فارس، حمیدرضا ناظمی رئیس شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس، مهدی نصیری سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان، سیدمحمود رضوی رئیس اداره فنی و زیربنایی این مدیریت و فرهاد اتحاد نژاد رئیس مرکز جهاد کشاورزی بیضا نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26611

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *