تخصیص لاستیک دولتی به بهره برداران بخش کشاورزی

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان گفت: لاستیک های مورد نیاز بهره برداران جهت ادوات کشاورزی با نرخ مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت به متقاضیان واگذار می شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مهدی نصیری تصریح کرد: پیرو مذاکرات مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی با اتحادیه تعاونی های تولید و بر اساس پیگیری های صورت گرفته با نمایندگی های لاستیک بارز، تعدادی لاستیک با نرخ مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت،آماده توزیع می باشد.

وی عنوان کرد: بهره برداران حداکثر تا تاریخ دوازدهم بهمن ماه می توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان و مدیران پهنه، تقاضای خود را ثبت نمایند.

نصیری افزود: طرح تامین لاستیکهای کشاورزی جهت تنظیم بازار تولید و توزیع این اقلام توسط مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در جهت مقابله با تحریم ها پیگیری شده است و پس از حصول نتیجه به اطلاع سازمان جهاد کشاورزی و اتحادیه های تعاونی تولید و روستایی استان فارس رسیده است.

او در ادامه گفت: در این راستا اتحادیه تعاونی تولید شیراز به عنوان نماینده این اتحادیه ها جهت واگذاری لاستیک انتخاب شده است و لیست بهره برداران متقاضی در اختیار این اتحادیه قرار می گیرد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26621

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *