افتتاح یک واحد گاوداری شیری صنعتی در سپیدان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان گفت: یک واحد گاوداری شیری با ظرفیت 50 راس با سرمایه گذاری بیش از 18میلیارد ریال در شهرستان سپیدان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مهدی نصیری در آیین افتتاح این طرح ضمن اشاره به وجود 76 واحد گاوداری صنعتی و 220 واحد گاوداری سنتی در شهرستان سپیدان اظهار کرد : شهرستان سپیدان با تولید سالیانه 57 هزار تن، مقام سوم تولید شیر در استان را دارد.

وی عنوان کرد : ظرفیت سالانه این واحد تولیدی 756 تن شیر خام و 15 تن گوشت قرمز می باشد و در سال اول 25 راس تلیسه تولید می کند که با بهره برداری از این واحد برای 5 نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

نصیری همچنین افزود: برای احداث این واحد گاوداری شیری مبلغ 18میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که 10 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار آن تسهیلات بانکی و 8 میلیارد و 500 میلیون ریال آورده سرمایه گذار است.

این واحد پرورش گاو شیری در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور جمال جوادی جهرمی فرماندار، مهدی نصیری سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی، چنگیز پرویزی رئیس بانک کشاورزی و جمعی از مسئولین شهرستان سپیدان در روستای گلومهر بخش مرکزی افتتاح شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26624

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *