به مناسبت گرامیداشت دهه فجر: افتتاح دو واحد گلخانه در شهرستان سپیدان

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر یک واحد گلخانه سبزی و صیفی و یک واحد گلخانه گل شاخه بریده با اعتباری بالغ بر 73 میلیارد ريال با حضور عبدالرضا قاسم پور معاون استاندار فارس به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان در مراسم افتتاح این واحدهای تولیدی گفت: در شهرستان سپیدان 26 واحد گلخانه فعال با سطح زیرکشت 11.5 هکتار و 27 واحد گلخانه با سطحی معادل 15 هکتار دارای مجوز تاسیس و در حال ساخت وجود دارد که در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی نصیری تصریح کرد: از این واحدهای تولیدی سالانه حدود 800 تن سبزی و صیفی و 10 میلیون شاخه گل تولید می شود بطوریکه این شهرستان مقام اول تولید گل را در سطح استان داراست.

وی افزود: حجم عملیات این دو گلخانه 9500 مترمربع و میزان اشتغال ایجاد شده 6 نفر مستقیم و 10 نفر غیرمستقیم می باشد و سهم بسزایی در افزایش تولید محصولات گلخانه ای خواهند داشت.

در این مراسم عبدالرضا قاسم­ پور معاون استاندار فارس، حسن همتی سرپرست فرمانداری سپیدان، محمد محمدی مشاور ارشد رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مهدی نصیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، چنگیز پرویزی رئیس بانک کشاورزی شعبه سپیدان و جمعی از مسئولین ادارات این شهرستان حضور داشتند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26720

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *