نشست صمیمی مدیر امور اداری با کارکنان مراکز جهاد کشاورزی سپیدان

مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: تمام تلاش مدیریت امور اداری در جهت فراهم ساختن شرایطی است که انگیزه کاری، احساس تعلق، شور و شعف سازمانی افزایش یابدکه نتیجه آن افزایش راندمان رضایتمندی کارکنان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، سید عباس رضوی نژاد با حضور در مراکز جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان ضمن سپاسگزاری از خدمات ارزنده کارکنان این مراکز تصریح کرد: بهبود اقدامات انگیزشی و رضایتمندی شغلی پرسنل از اولویت های مهم سازمان جهاد کشاورزی فارس است و تلاش داریم با خرد جمعی به این مهم دست یابیم.

وی عنوان کرد: تقویت ارتباط موثر بین مدیران ستادی سازمان با پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان ها و بازگو کردن مشکلات توسط پرسنل، عامل مهمی در انتقال و تبادل عملکرد، تجربیات و نظریات همگان در پیشبرد بهینه امور است.

رضوی نژاد همچنین بیان کرد: با همدلی و رعایت تکریم بین همکاران، نیازسنجی و به روز کردن سیستم های اداری به دنبال تحقق امور اداری هستیم.

وی به یکی از چالش های مطرح شده توسط کارکنان اشاره و اظهار کرد: نقل و انتقال کارکنان بین شهرستان های استان تابع ضوابط خاصی است و تا کنون تلاش بر این بوده است که در جهت رفاه حال همکاران و با اولویت بندی های قانونی این مهم با کمترین تنش اجرا شود.

وی در ادامه با اشاره به اخذ کد رسمی قطعی 800 نفر از ناظران ابراز کرد: همکاران شاغل در مدیریت امور اداری با تلاش بی وقفه در حال صدور احکام رسمی قطعی این عزیزان می باشند و امید داریم تا پایان سال جاری همه این احکام صادر شود.

در این نشست صمیمانه کارکنان به بیان نظرات، پیشنهادات و مشکلات پرداختند و مدیر امور اداری نیز به طور شفافپاسخ های لازم و رهنمودهای مناسب را ارائه نمود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26723

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *