بازدید نماینده مردم سپیدان و بیضاء از پروژه پترو گاز دالین

محسن علیزاده در چهارمین ماه سال، طی یک بازدید میدانی به اتفاق حسن همتی فرماندار شهرستان سپیدان و مهدی نصیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، به بررسی موانع پیشرفت و مشکلات اجرایی طرح پترو گاز روستای دالین از توابع بخش همایجان این شهرستان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، این بازدید در راستای تحقق شعار سال، با هدف رسیدگی به وضعیت و اطلاع از درصد پیشرفت فیزیکی کلی این طرح و پیشرفت فیزیکی ساخت و سازهای انجام شده تا کنون و به منظور حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها انجام شد.

در این بازدید روؤسای ادارات صمت، کار و شهرک های صنعتی نیز همراه وی بودند.

محسن علیزاده با بیان اینکه اهتمام در خصوص رفع موانع، پشتیبانی از تولید و ایجاد اشتغال با توجه به شعار سال، از اهمیت ویژه ای برخوردار است اظهار کرد: ضروریست همه مدیران و دستگاههای اجرایی با توجه ویژه ای نسبت به رفع موانع و پشتیبانی از تولید اهتمام ورزند و از سرمایه گذاران به عنوان خط مقدم تولید در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان حمایت و پشتیبانی به عمل آید.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما همواره بر این باوریم که اساس اقتصاد بخش تولید است و شکوفایی و ثبات اقتصاد مرهون تولید پویا و قدرتمند می باشد.

وی در ادامه از این پروژه که با سرمایه گذاری 170 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 160 هزار متر مربع با 40 درصد پیشرفت فیزیکی کلی و 80 درصد پیشرفت فیزیکی ساخت و ساز، در محل روستای دالین در حال احداث می باشد بازدید میدانی به عمل آورد و ابراز کرد: این پروژه از جمله پروژه های مهم و اثر گذار استان در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی محسوب می شود که با تولید انواع تجهیزات صنایع مذکور و پیش بینی ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم جهت 600 نفر نیرو به مرحله بهره برداری خواهد رسید، که در این خصوص ضرورت ایجاد واحد های تولیدی در زمینه ساخت تجهیزات نفتی، در راستای توسعه این صنایع در جنوب کشور، شایان توجه می باشد.

در پایان این بازدید مهدی نصیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، همکاری مجموعه جهاد کشاورزی را در معیت سایر رؤوسای ادارات همراه، در خصوص شروع ادامه کار این شرکت و رفع موانع موجود، ابراز و نسبت به قول مساعد نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس، نظر موافق خود را اعلام کرد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26774

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *