اجرای تخریب توافقی در دشت بونگر شهرستان سپیدان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان از اجرای تخریب توافقی در دشت بونگر شهرستان سپیدان خبر داد و گفت: در چهارمین روز از مرداد ماه در راستای جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز مورد مذکور در اسرع وقت پیگیری و اعمال قانون شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مهدی نصیری اظهار کرد: پیرو گزارش های واصله مبنی بر وقوع تخلف تغییرکاربری و تخریب اراضی زراعی در محدوده دشت وسیع، و حاصلخیز دیم بونگر، این مورد جهت تعیین تکلیف و اقدام قضایی اعلام تخلف شد.

به گفته وی،این مورد که قبلاً توسط اکیپ گشت شناسایی و اخطار و اعلام جرم شده بود، پس از اعلام مدیریت امور اراضی و پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی، توسط اکیپ گشت بررسی شد و با توجه به اقدام جدید به دیوارکشی، سریعاً رویه معمول، شامل اخطاریه مجدد و تشکیل پرونده قضایی مستند به تبصره دو ماده 10 و اخذ دستور تخریب از جانب دادستانی و اقدامات لازم صورت پذیرفت که نهایتاً با توجه به مستندات قضایی و مالکیتی و اخذ تعهدات قانونی از شرکت مذکور، به طور توافقی تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این عملیات بالغ بر ٨۰ متر طولی دیوار کشی تخریب شده است، افزود: یکصد و ده متر طولی پی کنی نیز که منجر به تفکیک اراضی مزروعی در این دشت شده بود، مدفون و به وضعیت زراعی اولیه اعاده شد.

نصیری، تأکید کرد با اجرای این عملیات مساحتی بالغ بر ۱1 هکتار اراضی مرغوب زراعی به چرخه تولید و کشاورزی بازگردانده شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26786

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *