پلاک گذاری ماشین های خودگردان کشاورزی در سپیدان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان از پلاک گذاری قریب به 40 درصد از ماشین های خودگردان کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات پلاک گذاری کلیه دستگاه های تراکتور و کمباین بدون شماره از نیمه ماه گذشته آغاز شده است و تا پایان شهریور به پایان خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مهدی نصیری اظهار کرد: با توجه به مصوبات کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و در راستای تسریع در اجرای طرح پلاک گذاری ماشین های خود گردان کشاورزی فاقد پلاک، تا کنون سیصد و پنجاه دستگاه ماشین خودگردان کشاورزی در این شهرستان، با اخذ زوج پلاک از مرکز شماره گذاری استان، پلاک گذاری شده اند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه از ابتدای فصل پاییز، تخصیص سهمیه سوخت به مالکین دستگاه های فاقد پلاک، منوط به تشکیل پرونده کامل پلاک گذاری که آماده تحویل به پلیس راهور باشد، خواهد بود، ابراز کرد: برای مالکین دستگاه های مذکور، تا پایان شهریورماه، این فرصت باقیست که نسبت به تکمیل پرونده پلاک گذاری اقدام و در پاییز سهمیه سوخت تخصیص یافته را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: با عنایت به مهلت کوتاه مقرر شده جهت پلاک گذاری تمامی تراکتورها و کمباین های فاقد پلاک، این روند در فرصت باقیمانده تا پایان شهریور ماه، همچنان درحال اطلاع رسانی و اجرا می باشد.

نصیری با بیان اینکه فرآیند اجرای این طرح با همکاری پلیس راهور، جهاد کشاورزی و تعاونی تراکتورداران محقق خواهد شد، افزود: مجریان این طرح، دو نمایندگی تعاونی تراکتورداران استان در شهرستان سپیدان، مشغول به فعالیت تشکیل پرونده پلاک گذاری هستند که روند تعریف شده را تحت نظارت مدیریت جهاد کشاورزی و با تأیید مسئول مکانیزاسیون و بازدید افسران پلیس راهور، به مرحله اجرا در می آورند.

به گفته وی در فرآیند مذکور، پس از تشکیل پرونده کامل متقاضیان توسط مجریان این طرح و ارسال پرونده به استان، از طریق رابطین استانی مجری طرح، پرونده های تشکیل شده به مرکز شماره گذاری استان تحویل و زوج پلاک اخذ می شود.

وی با اشاره به اینکه تراکتورهای فاقد پلاک باقیمانده می بایست در این طرح پلاک گذاری شوند، از این مالکین درخواست کرد در اسرع وقت با مراجعه به دفاتر نمایندگی تعاونی تراکتورداران فارس در این شهرستان نسبت به تشکیل پرونده پلاک گذاری ماشین های خودگردان خود اقدام کنند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26815

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *