14 تن برنج طرح تنظیم بازار در سپیدان توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان از توزیع کالای اساسی برنج در شهرستان سپیدان خبرداد و گفت: در راستای اجرای طرح تنظیم بازار از اواخر آبان ماه تا کنون 14 تن برنج در دو مرحله در این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مهدی نصیری با اشاره به قانون انتزاع و محول شدن وظایف تنظیم بازار کالاهای اساسی زیر بخش کشاورزی و دام از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی اظهارکرد: در اولین روز از دیماه مجموعاً چهار تن برنج به قیمت طرح تنظیم بازار در شهرستان سپیدان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: کالای برنج از انواع؛ هندی به میزان دو تن با نرخ هر کیلوگرم 18 هزار و پانصد تومان، پاکستانی به میزان یک تن، با نرخ هر کیلوگرم 20 هزار و پانصد تومان و تایلندی به میزان یک تن با نرخ هر کیلوگرم 12 هزار و پانصد تومان از طریق فروشگاه های معتبر در سطح روستاهای هر دو بخش همایجان و مرکزی این شهرستان توزیع شد.

به گفته وی؛ تعداد هفت عامل توزیع در محله ها و روستاهای دم قنات، ده پاگاه، میرآقا، سربست، برشنه، ریگون و کمهر، در اولین توزیع دی ماه مشارکت داشته اند.

نصیری افزود: این توزیع با پی گیری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان و با همکاری اداره صمت و اتاق اصناف صورت پذیرفته است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26881

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *