گشت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی بخش کشاورزی در سپیدان استمرار دارد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با اشاره به اهمیت تنظیم بازار کالاهای اساسی زیر بخش کشاورزی و دام در شهرستان سپیدان گفت: همزمان با سومین روز از چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای پشتیبانی از تولید و اقتدار غذایی، بازرسی و نظارت بر این کالاها صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مهدی نصیری با اشاره به استمرارگشت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی بخش کشاورزی در سپیدان اظهار کرد: اعضای کمیته تنظیم بازار این مدیریت، از فروشگاه های مواد غذایی دالین و هماشهر واقع در بخش همایجان این شهرستان بازدید و نظارت به عمل آوردند.

به گفته وی، در این گشت بازرسی که با حضور علی محسن خواه و نادر محمدی مسئولین توسعه بازرگانی و حراست این مدیریت و حسین صبور رئیس مرکز جهاد کشاورزی همایجان انجام شد، از فروشگاه های گوشت و مرغ، میوه و تره بار و نانوایی های مناطق مذکور، در بخش همایجان بازدید نظارتی به عمل آمد.

نصیری تصریح کرد: این بازدید به منظور نظارت بر فروش گوشت و مرغ انجام شد و مواردی از جمله؛ نرخ فروش مصوب بر اساس فاکتور، درج قیمت در معرض دید مشتری، پروانه کسب و کارت بهداشت، مورد بازرسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: اعضای کمیته تنظیم بازار در این گشت بازرسی، از فروشگاه های میوه و تره بار بخش همایجان بازدید و در خصوص موارد قیمت فروش میوه و تره بار بر اساس خرید فاکتور و الزام به نصب قیمت فروش در دید مشتری، تذکرات‌ و اخطارهای لازم را اعلام کردند.

این مقام مسئول افزود: در ادامه این بازدید ضمن بازرسی از نانوایی های مناطق مذکور؛ وزن نان و چانه خمیر، ساعات کار پخت و روزهای تعطیل ماهیانه، بررسی و رعایت موارد بهداشتی در نانوایی ها ملاحظه شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26900

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *